24 Ocak 2014 Cuma

uçurtma



Uçurtma uçurtmayı öğretirken kendini kaptıran bir baba ve arkasından bakakalan ufaklık. Her ikisini de oturduğun yerden kahveni yudumlarken izlemek... İşte hayat bu olsa gerek :)

1 Ocak 2014 Çarşamba

yeni yıl hediyelerimiz


Mert'ten anne ve babasına yeni yıl hediyeleri :)
Hayatın getirdikleri sizi hep mutlu kılsın.
Yeni yılınız kutlu olsun!





27 Aralık 2013 Cuma

yürüdükçe büyüyeceksin...



İstediğim tek şey en değerli anlarımı tek bir kareye sığdırabilmek... Kastettiğim şey karenin çekildi objektifin kalitesi falan değil, demek istediğim şey; tam olarak bu karedeki gibi bir güzellik.

15 Aralık 2013 Pazar

İyi ki doğdun Güneşim!


3 sene oldu...
Daha küçücüksün biliyorum ama, karanlıkta bana "sen hiç korkma anne" diyecek kadar da kocaman oldun.

İyi ki doğdun, iyi ki varsın, iyi ki bizim evladımızsın!
Seni Çok Seviyoruz!
Annen ve Baban

Kipa arabası


İstediğim tek şey D&R dan sadece bir Stephan King kitabı almaktı. Uzun zamandır stoklarında olmadığı için gördüğüm rast geldiğim her D&R mağazasına sorar olmuştum... Bu kez onu buldum hatta dokundum bile! ön sözü geçtikten sonra giriş cümlesinin hemen üstünde büyük pontlarla BARBİE yazıyordu!:) işte seni alıcam nihayet derken! Arkamda beliren sesle irkildim!!! Ne yazık ki kipa arabası alamıyoruz hanfendi! Oğlan 3 yaşında bilen bilir artık çocuk arabası modundan çoktan çıktık ve ne yazık ki uykusu geldiğinde büyük AVM lerde alışveriş arabaları can kurtaran görevi görüyor. Ancak bu sefer bir kipa arabası ezik gibi aşağlanıp resmen kovulmama neden olacak kadar itici bir araca döndü. Şimdi size sorarım D&R gibi büyük bir müzik ve kitap market, ortalıkta dolansın müşteri ihtiyacını tespit etsin gerektiğinde satış yapsın amaçlı ve alıcı mı yoksa bakıcı mı olduğunu gözünden anlayacak mağaza sorumluları ile çalışmazsa hatta elinde ki kitapla kasaya doğru yönelen müşteriyi durdurup Hanfendi Kipa arabası ile gezemezsiniz diye mağazadan kovarsa, ben o kitabı fırlatıp söylene söylene çıkmışım az mı! siz söyleyin! Hala sinirliyim hala elim ayağım titriyor! Yemin ederim bundan sonra bir kipa arabası edinip gördüğüm her D&R a onunla giricem! çapsızsızlar!!! :)

Tüm bunları birlikte yaşadığım arkadaşım Seda Ünalmış arkadaşıma yanımda olduğu için teşekkürü bir borç bilirim. :)

Uzun lafın kısası;
siz siz olun kipa arabasının sizi bu durumlara düşürmesine izin vermeyin! :D